Jump to content

flyt af vare og shop.


nofi.dk

Recommended Posts

Hej derude, første gang jeg selv opretter en spørgsmål, men har indtil videre haft stor gavn af de svar som ligger herinde. Så takker på forhånd for alle jer som bruger tid på at hjælpe.

 

Min situation er: jeg har en shop www.nofi.dk som ligger hos one.com men ønsker at skifte navn til www.soveværelset.dk. grundet mit "æ" er den hostet hos unoeuro.com. Jeg har installeret presta 1.3.3.0 på dem begge. Efter install på unoeuro kopierede jeg www.nofi.dk filerne op i roden hos unoeuro pånær min admin fil og håbede så at jeg ville have flyttet alle vare ovs med. Men sådan virker det åbenbart ikke.

Hvordan gør jeg så jeg får flyttet alle mine vare over på den nye shop med det nye navn?

 

Håber der er en som kan hjælpe.

 

Bo

Link to comment
Share on other sites

Du har vel ikke kun lavet eksport af dine varer? Hvad med dine kunder og deres ordrer? Du bør lave en eksport af hele din database, så din nye shop bliver identisk med den gamle.

 

På dit nye webhotel skal du oprette en ny database. Kald den evt. det samme, som den hedder hos one.com (så slipper du for at rette databasenavnet). Herefter importerer du din database via PhpMyAdmin - der er en knap der hedder Import, og du bør så kunne tilgå din shop på det nye domæne. Du skal også have din admin-fil med i øvrigt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...