Jump to content

Hjælp!, problemer med webshop.


Jacob Skaarup

Recommended Posts

Hej Prestashop bruger.

Jeg er ved at sætte min webshop op Tilbehørsshoppen.dk, men jeg har dog nogen spørgsmål.

Jeg har version 1,3

Min 3 spørgsmål er:

1. Hvordan sætter jeg katogori menuen i toppen af skærmen? I stedet for venstre side.

 

2. Hvordan fjerner jeg id nummer i URL linien? Som fx. http://tilbehørsshoppen.dk/iphone-4-covers/14-iphone-4-solv-cover.html

Hvor der står 14, som er id nummer.

 

3. Hvordan laver jeg en faktura, som jeg kan printe ud?

 

 

M.v.h. Jacob Andersen, Tilbehørsshoppen.dk

Link to comment
Share on other sites

1. Her skal du bruge et modul - jeg bruger selv det gratis modul der hedder Top horizontal menu.

 

2. Som udgangspunkt kan du ikke hjerne nummeret foran produktnavnet. Men har vist læst om et modul, der kan gøre det (et betalingsmodul). Det har så vidt jeg forstå, ikke nogen CEO betydning, at der er et nummer foran navnet.

 

3. Du går ind på den ordre, du vil have en faktura printet ud for, og finder "Faktura", hvis du trykker på faktura nummeret, bliver en pdf fil downloaded, som du kan printe ud.

Link to comment
Share on other sites

1. Her skal du bruge et modul - jeg bruger selv det gratis modul der hedder Top horizontal menu.

 

2. Som udgangspunkt kan du ikke hjerne nummeret foran produktnavnet. Men har vist læst om et modul, der kan gøre det (et betalingsmodul). Det har så vidt jeg forstå, ikke nogen CEO betydning, at der er et nummer foran navnet.

 

3. Du går ind på den ordre, du vil have en faktura printet ud for, og finder "Faktura", hvis du trykker på faktura nummeret, bliver en pdf fil downloaded, som du kan printe ud.

 

Hej, Tusind tak for hjælpen.

Men det modul du snakkede om kan jeg ikke finde på prestashop, er det noget du ligger inde med?:)

 

Og tak for de 2 andre ting.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...