Jump to content

programør til rettelser i min shop søges..


altimobiler

Recommended Posts

Hej.

 

har en del små og store ting jeg gerne vil have rettet til på min side... søger derfor en dygtig programmør der kan tage sig af det hele!

 

jeg ved godt det alt sammen koster penge og der er selvfølgelig også penge i det... MEN rig bliver du ikke:)

 

i kan se min side her : www.altimobiler.dk

 

kort om min butik er at jeg køber brugte/defekte mobiltelefoner, reparerer dem og sætter dem til salg igen.

 

her er nogen af de ting jeg gerne vil have lavet ved siden :

 

1 : udsolgte varer vises på siden selvom jeg har valgt det fra. der er dog lidt mere i det da jeg har kategorier til mine varer.. fx har jeg en kategori til nokia 6230I. jeg kunne godt tænke mig at når jeg havde solgt den sidste 6230I så forsvinde kategorien helt og ikke bliver aktiv før jeg har en 6230I på lager igen.

 

2 : mails. jeg vil gerne kunne rette i de mails som kunderne får når de har bestilt en vare, pengene er modtaget og varen er afsendt. udover det så kan folk jeg bestille forsendelse via maxi brev eller pakke post med T og T nr. når jeg går ind og vælger at varen er sendt vil jeg gerne have mulighed for når de har bestilt pakkepost så kommer der automatisk op hvor jeg kan taste et t og t nr. ind som de får med i mailen.

 

3 : venteliste : det er ikke alle mobiler jeg har på lager så derfor vil jeg gerne have en venteliste hvor folk kan skrive sig op til at få en email når en given model kommer på lager igen. det skal være så de kan komme på listen i 1 måned, 3 - 6 -12 måneder. det er IKKE det der er indbygget i shoppen! det skal være så de kan klikke sig ind på en liste hvor der er et lille billeder af alle fx nokia´s modeller og ved hvert billeder kan de lave et flueben ved dem de gerne vil have besked om når de er på lager. det skal styres af at når fx kategorien nokia 2720 bliver aktiv fordi jeg har fået den på lager får de automatisk en email at nu er den på lager med et link til kategorien. jeg skal kunne se hvor mange der ønsker en given model.

 

4 : kommende liste : fra jeg køber en mobil til den er på siden går der typisk en månedstid... jeg skal bruge en liste hvor jeg med et flueben kan lave så folk kan se at nu er modellerne nokia 2600, 4500 og 7900 på vej ind og de kan igen via et flueben markere at de gerne vil have besked når de er på lager igen.

 

5 : kan ikke her helt åbent fortælle om det og hvorfor men jeg skal have mulighed for at lukke ned for en given ip adresse i et givent tidspunkt på døgnet ind i mellem... evt. bare at jeg skal kunne udelukke en given ip manuelt.

 

punkt 4 og 5 forestiller jeg mig egentligt er den samme ting bare med forskellige overskrifter... altså hvor man bare har kopieret det man har lavet i punkt 4 og retter det meget lidt til så det også er punkt 5.

 

6 : der skal laves en FAQ.

 

7 : ALLE mine mobiler er brugte men det er ikke alle der lige hurtigt opfanger det:) derfor skal der stå brugt ud for navnene på mine mobiler som standard.

 

8 : producentpræference i BO skal ændres til ordet : Imei dette gør det nemmere for mig når jeg laver fakturaer.

 

9 : Gode råd : jeg skal kunne lave en lille faq med gode råd ang. lidt af hvert... egentligt bare en faq mere med en anden overskrift.

 

10 : tilbud : jeg skal kunne lave så der på forsiden kommer noget ala : tilbud på nokia 6230I spar 20%. det skal kunne køres tidsbegrænset så siden selv slår det til og fra ved en given kategori.

 

11 : som det er nu kan jeg ikke se hvilke kunder der er online... kan godt se ip´er men kan ikke se hvis der er nogen der er logget ind.

 

12 : ved betaling kan folk vælge overførsel eller kort betaling. jeg skal have en tjekbox som ved handelsbetingelser hvor der står hvis de vælger bankoverførsel at pengene skal overføres indenfor 24 og de kan IKKE gennemføre betalingen for der har lavet et flueben i den.

 

13 : statistik. jeg kunne rigtigt godt tænke mig at vide hvor mange der ser en given kategori... så jeg fx kan se hvor mange der klikker sig rundt på kategorien nokia 6230I

 

14 : der skal tilføjes et eller andet sted så det står højt og tydeligt at der IKKE medfølger lader til mine mobiler.

 

15 : i BO når jeg laver en faktura så kopiere jeg navn, adresse og email ind i mit regnskabsprogram. som det er nu står folks email højt oppe på siden og længere nede deres email adresse. det skal stå sammen så jeg nemt kan kopiere de oplysninger på en gang...

 

16 : i de emails folk får ved en handel står der bare model navnet og ikke andet... der skal istedet for bare 6230 stå : Nokia 6230I SAMTIDIG skal der være et aktivt link i det så folk kan se den vare de har købt ved at klikke på navnet.

 

17 : forsiden skal laves om så der er et stort billede med 6 forskellige mobiler (jeg vælger dem) midt i og under det skal der lige hurtigt remses en 5-10 punkter op som jeg kan ændre i. dette billede skal forsvinde hvis jeg kører tilbud og i stedet skal der indsættes "tilbuds skiltet" der så længe tilbuddet kører.

 

18 : der skal implementeres et nyt tema... jeg har fundet temaet og farverne skal bare have det lagt ind/lavet om.

 

jeg er udemærket klar over at det ikke er alle der kan lave alt og nogen ting sikkert er dyrere end andre... så derfor hvis der kun er nogen af tingene du kan lave er jeg også frisk på en laver nogen ting og en anden laver andre ting. eller hvis en ting tager meget lang tid og dermed også er dyrere at vi så evt. venter med den... der skal jo også være penge til det:)

 

VIGTIGST af alt er at du har forstand på hvad du laver og kender dine begrænsninger... jeg har prøvet en de kunne det hele og da det kom til stykket kunne han intet... det har jeg ikke tid til at bøvle med igen!

 

det kan være nogen af tingene bare er et flueben i BO men jeg er ikke stærk i det her og har ej heller tiden til det... jeg vil hellere bruge min tid på det jeg kan og så lade andre bruge tiden til det de kan:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...