Jump to content

Kan ikke opdatere mine varebeskrivelser.


Fjolle1989

Recommended Posts

Hej alle.

Når jeg skal opdatere varebeskrivelse eller skrive varebeskrivelse til en ny vare, så bliver det ikke rigtigt registeret.

 

Jeg gør følgende, som jeg altid har gjort:

1. Tilføjer ny vare og skriver i varebeskrivelsen

2. Klikker Gem

3. Går ind på min side og ser om det er opdateret.

 

Men så er det der, at problemet kommer, fordi så står der pludselig ikke noget i varebeskrivelsen.

Går jeg så ind i kataloget (i back-office'en) og klikker på varen, ser på varebeskrivelsen. Så er den tom igen.

 

Det er som om, at den ikke rigtigt gider opdatere.

Hvad kan det være? Jeg vil gerne tilføje nye vare, hvor der samtidig står noget i varebeskrivelsen.

 

Nå, ja, hvis jeg opgradere til den nyeste version af PrestaShop, skal jeg så sætte det hele ind forfra?

 

Min side er http://www.mygreatdane.dk

 

Med venlig hilsen

Kent

- Skrevet på min mors vegne, som er den reelle eje af siden.

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Den fejl er der skrevet om flere gange i forum - fejlen skyldes IE 9, som åbenbart ikke virker sammen med editoren i PrestaShop. Prøv at nedgradere browseren, eller brug i stedet f.eks. FireFox, så bør det virke.

 

 

Jeg har prøvet utallige af gange, at overtale min mor til at bruge Firefox eller Google Chrome, men hun er desværre for konservativ til, at hun vil bruge det.

Jeg tvivler på, at jeg kan nedgradere IE, da hun kører på Windows 7 >:

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens nedgradere IE i Windows 7. Sidder lige nu ved en mac, så det bliver frit for hukommelsen; men du skal ind i kontrolpanel og vælge fjern program - her skal vælges opdateringer. Find så den seneste IE opdatering og fjern den.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...