Jump to content

bruge product-list.tpl fra "ekstern" php


diondp

Recommended Posts

Hej, jeg er ved at lave en tonerguide (i korte træk så har jeg en database over printermodeller, mærker og varenr)

 

dem har jeg nu lavet en konfigurator ud af så jeg kan returnere en liste baseret på de tonere/blækpatroner der er aktive og findes i shoppen...

 

jeg ønsker dog at dette array bliver vist af product-list.tpl

 

hvordan klares dette ?

 

det skal siges at jeg har lavet konfiguratoren i en ekstern php fil og blot included:

 

init.php

config.inc.php

header.php

mit indhold

footer.php

 

jeg kan returnere et array med product_ids, som jeg så ønsker bliver vist af product-list.tpl, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af hvordan jeg får den kaldt og sendt array i en variable over til denne fil..

 

i kan se det ajax "testscript" jeg har lavet indtil videre..

 

http://www.itonline.dk/tonerguideajax.php

 

(ingen kommentarer om funktionalitet/udseende, det er kun teststadie :-)

 

Mvh

Dion

Link to comment
Share on other sites

product-list.tpl er noget man includer en tpl fil. Du kan hente inspiration i category.tpl, udover det så ser det rigtig fornuftigt ud det du er ved at sætte sammen der :) Men hvis du skal bruge product.tpl, så skal du følge de "standarder" der er til hvordan din product array ser ud :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Timplet, takker for svaret... synes nok også at jeg ikke kunne finde nogen PHP der lavede en display af filen...

jeg må se hvilke arrays den laver.

 

takker for rosen ;-)

 

kategoriseringen er ikke helt på plads endnu, ej heller det fulde sortiment :-)

 

jeg har integreret IceCat XML, og en masse distributører som jeg har lavet XML integration til, ligedes live lageropslag via XML.

 

det er lidt en udfordring at jonglere med omkring 30.000 lagerprodukter...

 

shoppen bliver således næsten fuld-automatiseret (bestilling, track&trace mails, RMA) så vores tid kan bruges på service istedet ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...