Jump to content

adresselabels


Kristianmh

Recommended Posts

Jeg har en labelprinter (en Seiko), og så kopierer jeg ganske simpelt navn og adresse fra ordren til labelprinteren. Jeg skal stort set altid rette i navn og/eller adresse, så det ville ikke være til megen hjælp, at jeg kunne udskrive direkte.

 

Jeg køber labels fra England. De er alt for dyre i Danmark.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Jeg har simpelt hen bare en Brother QL-500 termisk label printer koblet til computeren. hvor jeg har labels i ruller a 1000 stk.

er mega hurtig og du kan designe dine labels som du vil.. koster kun kr 195,- skriver adresse ind manuelt men det tager altså ikke mere end 5 sek. og har altså ikke flere ordre end jeg har tid til det. Desuden kan den bruges til produkt labels som jeg også gør stor brug af bla stegkode.

Link to comment
Share on other sites

Bruger A4-ark med 18 labels pr. ark. Pris for 100 ark 135 kr. Bruger de samme labels som produktlabels på mine poser på Lavprisfrø.

 

Har så i word lavet en side med en tabel, som passer til arket, og kopierer navn og adresse til den pågældende celle i tabellen.

 

Det fungerer for mig. Jeg skal også rette flere gange i adressen. Af en eller anden grund, så har halvdelen af Danmarks tastaturer problemer med at skrive store bogstaver :-) Joke...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...