Jump to content

SEO tilbud på din Prestashop


spunk187

Recommended Posts

Jeg bøvlede godt et år på for alvor at jeg kunne se resultaterne af mit SEO arbejde, og desværre betalte jeg i bagklogskabens klare lys alt for meget for det arbejde der blev udført. I den forbindelse stødte jeg på nogle gutter, som for langt færre penge kunne hjælpe mig med min Prestashop løsning. i dag ligger jeg nummer et på ALLE 16 ord jeg bruger i min SEO, og betaler det halve af, hvad jeg gjorde tidligere.

 

Det har med andre ord betydet at jeg i dag ikke alene omsætter for meget mere, men jeg omsætter rent faktisk for mere fra organisk Google søgninger end fra AdWords, ligesom mine AdWords udgifter er blevet mindre.

 

Jeg kan ikke tilbyde en eksakt pris på de ord I ønsker, da det altid kræver en særlig analyse af konkurrencen etc. Men hvis I har minimum 10 søgeord, som I gerne vil ligge nummer et på, så send mig en PM, så kan jeg vende tilbage med en pris per søgeord.

 

Det er naturligvis fuldstændig uforpligtende - og kun til folk der ønsker hjælp til rimelige penge uden at det skal vælte budgettet. Typisk tilbagebetaler investeringen sig indenfor 3-6 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Hej Tim

 

Nej, jeg laver det ikke selv.

Det er et firma, hvor jeg har en god bekendt, som kan tilbyde en lidt bedre pris end sædvanligvis. Jeg vil helst ikke nævne firmaet her, da folk der evt. bruger dem allerede evt. ønsker rabatter derigennem. Jeg har bare erfaret, at de har stor succes med mine søgeord.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...