Jump to content

Recommended Posts

Zoek in het bestand /themes/jouw_theme/category.tpl:

{if $category->id == 1 OR $nb_products == 0}{l s='There are no products.'}

 

Je zou dit weg kunnen halen, of nog beter tussen comment tags plaasten zodat je het eventueel later kan terugdraaien:

{*
{if $category->id == 1 OR $nb_products == 0}{l s='There are no products.'}
*}

 

Hiermee krijg je 'Er zijn geen producten' nooit meer te zien. Maar het lijkt me wel handig om deze tekst te zien als een categorie echt helemaal leeg is, dus geen producten en ook geen subcategorieen. In dat geval, vervang bovenstaande code in:

{if $category->id == 1 OR $nb_products == 0}
{if !isset($subcategories)}
{l s='There are no products.'}
{/if}

 

Waarom je categorie titel en 'Er zijn geen producten' aan elkaar vast zitten, weet ik niet zeker. Dat hoort in elk geval niet zo te zijn. Je gebruikt een aangepaste Prestashop template, ik vermoed dat daarin een foutje zit. Je zou de originele category.tpl kunnen vergelijken met dat van jou. Misschien mist een </span> tag vlak boven het stukje code wat ik hier gegeven heb?

 

Vergeet niet om 'Force compile' aan te zetten en 'Cache' uit te zetten om wijzigingen aan .tpl bestanden door te voeren op je website. En ook niet om daarna deze instellingen weer terug te zetten.

 

Groet,

Andreas

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Hallo ik ondervind het zelfde probleem. 

 

Mijn producten bevinden zich namelijk in de subcategoriën. Er kunnen zich dus geen producten bevinden in de hoofdcategorie. Hoe kan ik dit bericht verwijderen. Ik gebruik de online versie van Prestashop.

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...