Jump to content

(Solved) Webshop/template/theme Te Groot...


Nienke

Recommended Posts

Hoi hoi,

ik heb maanden nooit hulp in hoeven roepen, maar sinds versie 1.4.4.1 alweer voor de 3e keer deze week :)haha (ben overigens verder wel tevreden over 1.4.4.1 hoor)

maar uuhm... ik heb dus een template/theme, welke te groot is... onderkant en zijkant zit een balk en vind het zo niet mooi...

ik wil em graag strak en passend hebben zoals voorheen.

weet iemand in welke hoek ik dit moet zoeken? denk persoonlijk de 'achterpagina' weghalen, maar heb geen idee hoe ik dit zou moeten doen

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Ik zie geen 'balken' waar dan ook...

 

Bedoel je scrollbalken waarmee je omhoog/omlaag en links/rechts kan scrollen? Dat heeft dan meer te maken met je beeldscherm resolutie. Kan je anders een screenshot maken en laten zien?

Link to comment
Share on other sites

denk dat het even rust nodig had ofzo, want 2 dagen later waren de balken bij mij ook niet meer te zien... raar..

 

Misschien dat je website nog moest 'rijpen' :P

 

Maar zonder gekheid, het klinkt als een cache probleem: veel website data wordt op je computer opgeslagen (gecached) wat inhoudt dat niet alles opnieuw wordt binnengehaald bij een volgende bezoek. Dit heeft als voordeel dat websites sneller worden geladen maar geeft soms issues als nog veel wordt gesleuteld aan een website.

 

Probeer de volgende keer eens een page refresh met CTRL F5, hiermee wordt ook de cache ververst.

 

Groet,

Andreas

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...