Jump to content

Produktpakke


Shila

Recommended Posts

Jeg bruger Version 1.3.2.3

 

Har besluttet mig for, at kaste mig ud i, at lave nogle produktpakker. Det tager bare en krig, da jeg har en del problemer med, at tilføje produkter til pakken.

 

Jeg gør som der står jeg skal (Indtast de først bogstaver i varenavnet og vælg så varen fra drop-down-listen:), men når jeg vælger et produkt på drop down listen, forsvinder det jeg har skrevet + drop down listen og jeg får ikke tilføjet noget produkt.

 

Den eneste måde jeg har haft held ved, at tilføje produkter er ved at skrive så meget af ordet, at det rigtige produkt kommer frem som første valg i drop down listen, for herefter at trykke på +. Det er uheldigvis ikke hver gang, jeg benytter mig af denne fremgangsmåde, at det fungerer - oftest forsvinder bogstaver samt dropdown liste og intet produkt bliver tilføjet.

 

Hvad hulen er der galt? Er det et generelt problem, eller er der noget der kan fixe det?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har erfaring med, at man skal skal skrive 4-5 af de første bogstaver. Så virker det. Og det er jo også det, du selv skriver. Glem det med 1 bogstav.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...