Jump to content

Upload af billeder mærkelig


PeterGJ76

Recommended Posts

Hej.

Jeg er ny her i forummet, og søger en løsning.

 

Jeg har installeret den nye v. 1.4.4.0 og det gik fint, og uden problemer. Så langt så godt. Mit problem er nu, at når jeg opretter en kategori vil jeg gerne have et billede med. Derfor udfylder jeg felterne, vælger et billede fra min computer og derefter klikker jeg på gem. Derefter fortæller systemet mig at "opdatering udført" Problemet er at hjemmesiden ikke viser det billede, og det er heller ikke uploadet til /img/c eller noget andet bibliiotek. Første tanke var så. Der er gået noget galt under installationen, så jeg prøvede en gang til. Helt ny installation. Samme resultat. Ingen kategoribillede, ud over det standard der er der i forvejen. Derefter har jeg googlet rundt, og fundet ud af at mange har lignende problemer, men dog ikke helt det samme, men jeg har prøvet en del af de løsninger der er beskrevet på nettet, men ingen har hjulpet.

 

Håber der er nogen herinde der lige har de vise ord der skal til, da jeg er ved at være desperat over det ikke virker.

 

Skal siges at jeg kører fra egen server (SME server), burde dog ikke være et problem, da alle ting var vinget af under installationen.

 

De bedste hilsner.

Peter.

Link to comment
Share on other sites

Hi.

Thanks for the quick respons.

I've tried to increase the max upload size, but it did not work for me.

My shop is at www.pcgabriel.dk, and you're more than welcome to check it out. I'm also willing to give you the log in information, if it can help.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...