Jump to content

Design tilrettelser i Presta - Hvad kræves ?


OceanShop

Recommended Posts

Jeg skal have lavet nogle tilrettelser i designet på et par af mine webshops; Gelateria.dk og MoccaBar.se og da jeg ikke har nogle forudsætninger for selv at gøre det, har jeg overvejet at benytte mig af tilbudet fra jobcentrene, om at få en ledig grafiker eller lignende i gratis praktik i 1 måned.

 

Problemet er blot, at jeg ikke kan beskrive, hvilke kvalifikationer en praktikant skal have for at kunne lave de ting, som jeg har i tankerne - Er det en grafiker, en multimedie designer, en webudvikler eller hvad er det jeg har brug for ?

 

De ting jeg skal have lavet er følgende (eksempler):

 


  •  
  • Installation af nyt købetema
  • Tilrettelser i farvepaletten (CSS?)
  • Udarbejdelse af bannere
  • Gerne også opfriskning af logo
  • Implementering af OPC
  • Og lidt andre småting ....
     

Tak på forhånd for jeres input ....

 

Vh. Morten

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kunne være mig, som jeg har tilbudt dig tidligere, men du svarede aldrig, da du havde lagt opgaven ud her i forum...... Men nu er jeg heller ikke gratis.

 

Du skal nok primært have fat i en front-end udvikler. En grafiker alene vil ikke nødvendigvis vide noget om implementering af opgaver i PrestaShop eller css (faktisk er det ofte reglen mere end undtagelsen). Så måske skal du dele opgaven op i to: En grafiker del og en front-end/Prestashop udvikler som kan implementere - med vægt på sidstnævnte - og dem finder du nok ikke tonsvis af på et jobcenter, jeg vil tro, at de dygtige af slagsen allerede har et godt betalt job, men det kan jo være, du er heldig...

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kunne være mig, som jeg har tilbudt dig tidligere, men du svarede aldrig, da du havde lagt opgaven ud her i forum...... Men nu er jeg heller ikke gratis.

 

Du skal nok primært have fat i en front-end udvikler. En grafiker alene vil ikke nødvendigvis vide noget om implementering af opgaver i PrestaShop eller css (faktisk er det ofte reglen mere end undtagelsen). Så måske skal du dele opgaven op i to: En grafiker del og en front-end/Prestashop udvikler som kan implementere - med vægt på sidstnævnte - og dem finder du nok ikke tonsvis af på et jobcenter, jeg vil tro, at de dygtige af slagsen allerede har et godt betalt job, men det kan jo være, du er heldig...

 

Tak Prestafan1234 for din tilbagemelding, og beklager hvis jeg ikke vendte tilbage sidst !

 

Som du nok har luret ud af sammenhængen, så er jeg lidt påholdende med at lave de helt store investeringer, da jeg i princippet stadig er i opstartfasen og er nødt til at 'tage det lidt med ro', hvad angår økonomien.

 

Det er også baggrunden for, at jeg har overvejet at benytte mig af tilbuddet fra jobcentrene, men du har måske en pointe i, at det ikke er de skarpeste kompetancer, man får ud gratis - den må jeg lige tænke over.

 

Jeg sender dig lige en PB vedrørende en lille konkret opgave.

 

Vh. Morten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...