Jump to content

[LØST] Flytte shop til nyt domæne


atarli

Recommended Posts

Jeg skal til at flytte min shop til et nyt domæne og samtidig skifte navn!

Er det noget særligt jeg skal være opmærksom på, eller er det bare at FTP hele den gamle shop over til det nye domæne og ændre shop navnet diverse steder ?

Bruger også ePay og kan ikke helt se om noget skal ændres der.

 

På forhånd tak

 

Mvh Morten

Link to comment
Share on other sites

Du kan et langt stykke hen ad vejen bruge den vejledning Timpet har lavet til opdatering af shoppen, den kan du finde på Prestatips.dk. Dét, at du skal skifte navn er jo i princippet det samme som at shoppen skal installeres på et subdomæne. Du skal ikke ændre noget hos ePay - med mindre du lige vil køre i testmode på den nye shop inden du sætter den i drift - i så fald skal du ændre dit forretningsnummer til det testnummer, du kan sætte op hos ePays backend.

Link to comment
Share on other sites

Du kan et langt stykke hen ad vejen bruge den vejledning Timpet har lavet til opdatering af shoppen, den kan du finde på Prestatips.dk. Dét, at du skal skifte navn er jo i princippet det samme som at shoppen skal installeres på et subdomæne. Du skal ikke ændre noget hos ePay - med mindre du lige vil køre i testmode på den nye shop inden du sætter den i drift - i så fald skal du ændre dit forretningsnummer til det testnummer, du kan sætte op hos ePays backend.

 

Mange tak for svar.

Gik også ud fra at der ikke skulle være det store i det :)

 

Jeg vender lige tilbage om alt gik som det skulle når det er fuldført.

 

mvh Morten

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...