Jump to content

[LØST] Problem Med Attribute Wizzard Pro


Guest

Recommended Posts

Jeg har problem med min shop efter flytning af shop til anden udbyder (Meebox).

Hvis der er en vare med attributter (varianter) på, så viser den ikke varen. Den går i stå med at indlæse siden, når den kommer til center kolonnen.

Jeg har lokaliseret fejlen til at ligge i Atripro Wizzard Pro, for når jeg slår den fra er der ingen problemer.

Er der en måde, jeg kan se hvorfor den stopper der?

Jeg mener at Firefox har et eller andet, men kan ikke lige huske, hvad det hedder.

Link to comment
Share on other sites

Hej Timpet, sådan stod det allerede.

Jeg prøvede at sætte det til on og true, og så giver det denne fejl:

 

Warning: require_once(/home/perthodk/public_html/mirasdukketoej.dk/config/../classes/8qqsqao1mm0taritpx.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/perthodk/public_html/mirasdukketoej.dk/config/config.inc.php on line 18

 

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/perthodk/public_html/mirasdukketoej.dk/config/../classes/8qqsqao1mm0taritpx.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/perthodk/public_html/mirasdukketoej.dk/config/config.inc.php on line 18

 

Måske hænger det sammen med det andet problem jeg har med betalingerne? Der har jeg skrevet til Meebox, men har endnu ikke hørt fra dem. Venter lige lidt.

Link to comment
Share on other sites

Har haft kontakt til Tomer, som har lavet AWP:

 

Hermed kopi af hans svar, og det virker.

 

Some servers / php versions have a problem with calling one on the functions from a tpl file.

You can create a file called /classes/8qqsqao1mm0taritpx.php

inside just put

<?php

?>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...