Jump to content

Ændres noget med et nyt Theme?


NickKK

Recommended Posts

Altså bortset fra layout m.v. - men hvis jeg indlæser et andet thema end standardtemaet, kan jeg så ændre tilbage igen og så er alt ved det gamle?

 

Eller hvordan er det bedst at gøre det?

 

- Og er det nok at tage backup af hele mappestrukturen fra den hostede server (i mit tilfælde er det hos GratisDNS, og jeg ville bare tage en kopi ned af PUBLIC_HTML-mappen med undermapper). Er det godt nok som fuld backup?

 

På forhånd tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Du bør altid tage backup af både database og shop med jævne mellemrum. Læs mere på prestatips.dk

 

Når du ændrer et theme, kan du godt skifte tilbage igen, men bemærk, at nogen themes også kræver at du overskriver eksisterende filer. Hvis dette er tilfældet, bør du tage en backup først af din shops filer - jf. ovenstående vejledning som er vejledning i backup af shoppens filer, du bør også lave en database backup - kan laves via BO i PrestaShop, hvis du ikke er frisk på at gøre det via phpMyadmin.

 

P.S. Du er ikke hosted hos GratisDNS, de peger blot dit domæne videre. Du må have et webhotel et sted (one.com, Gigahost.dk, meebox.net, eller lignende).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...