Jump to content

Ewire integration i prestashop


Gatewayshop

Recommended Posts

Jeg bruger ewire.. og selvom modulet ikke er officielt virker det altså ok. Det eneste problem jeg har haft med det er at jeg ikke kan have Cache i filsystem slået til når jeg bruger ewire.. (Hvorfor ved jeg ikke men modulet laver fejl.. ) ellers er det såre enkelt at sætte op.. Du skal dog være klar over at modulet installeres ikke under betalings gateways.. men under andre moduler.. det vil derfor ikke optræde under betalings gateways i bo. Dog sætter den fint transaktion ind i ordre.. og du skal så manuelt godkende betalingen på din ewire konto før det er accepteret.

Ewire har en sikkerheds funktion som gør at kunder skal indtaste deres mobil nr under betaling og de får så en kode tilsendt på sms som de skal indtaste før betaling accepteres.. dette kan måske skræmme nogen væk men det fungere oki...

En anden ting er at man ikke selv kan flytte pengene fra ewire til sin bankkonto.. men ewire overfører en gang om ugen.. hvilket de tager 10kr for..

 

Du behøver ikke en guide til installering af modulet du installere det bare og under konfiguration er der en forklaring....

mangler du modulet så send mig en pm :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det ser da ellers ud til, at man manuelt selv kan overføre fra sin eWire-konto til sin bankkonto for kr. 5,- I hvert fald ifølge deres prisliste.

 

Men lad mig lige spørge en gang til for Prins Knud; findes der et uofficielt modul til v. 1.4.4.0?

Link to comment
Share on other sites

Med en EasyBiz-konto overføres pengene ganske rigtigt hver uge (for et gebyr på 10 kr.). Jeg har dog aftalt med Ewire, at de kun overfører hver 4. uge.

 

Mig bekendt findes der ikke hverken et officielt eller et uofficielt modul til 1.4.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Med en EasyBiz-konto overføres pengene ganske rigtigt hver uge (for et gebyr på 10 kr.). Jeg har dog aftalt med Ewire, at de kun overfører hver 4. uge.

 

Mig bekendt findes der ikke hverken et officielt eller et uofficielt modul til 1.4.

 

/Kjeld

 

din egen version af modulet fungere altså også til 1.4 så ingen problmer her

Link to comment
Share on other sites

Var der ikke problemer med cachen?

 

/Kjeld

jo men man kan jo lade være med at bruge cache i filsystem... men rigtig, en optimal løsning er det ikke.. dog tror jeg man bliver nødt til at leve med det. da jeg aldrig tror på ewire kommer med noget modul... de er meget langsomme i optrækket... og hsr lovet et modul rigtig længe. Underligt nok da de ville kunne få rigtig mange kunder fra små shops.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

jo men man kan jo lade være med at bruge cache i filsystem... men rigtig, en optimal løsning er det ikke.. dog tror jeg man bliver nødt til at leve med det. da jeg aldrig tror på ewire kommer med noget modul... de er meget langsomme i optrækket... og hsr lovet et modul rigtig længe. Underligt nok da de ville kunne få rigtig mange kunder fra små shops.

At ewire er meget langsomme i optrækket er en kraftig underdrivelse. Jeg har fire henvendelser, heraf den første i april, og de har stadig ikke svaret tilbage.

 

Desuden virker Ewire faktisk i 1.5. Jeg har god lidt problemer mht at Prestashop ikke trækker Ewire's transaktions ID osv. over. Nogen der har en idé om hvorfor? For den oprettes i tabellen **_ewire_ewiretickets.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...