Jump to content

Vare nr. i katalog (løst)


DanielBN

Recommended Posts

Sidder og er ved at lave min webshop. denne skal integreres med e-conomic. og når varerne så oprettes i shoppen blir de også automatisk oprettet i e-conimic.

der er blot et problem ved det, for i min e-conomic har jeg andre shops koblet til også. så mine produkter i denne shop skal jeg fysisk kunne tildele et vare nr.

hvor kan man fysisk bestemme varerens vare nr.?

 

kan i hjælpe med dette?

Shoppen er pt beliggende på www.danielbn.dk

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ellers forstår dit spørgsmål ret, så kan du blot indtaste et varenummer i feltet Reference i PS - og ligeledes har du mulighed for at indtaste seperate varenumre på varer med varianter.

 

 

Men hvis jeg skriver vare nr. i reference, bliver det så automatisk det som blir brugt som vare nr. i e-conomic?

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gør det nemlig. Og det rigtig smarte - hvis det ellers er Kjelds modul, du bruger - så tager den varenr. på varianten og bruger det, hvis du ikke har et nummer under reference

 

 

ja det er hans. det er den e-conomic anbefaler

så hvis jeg skriver et nummer under "reference" bruger e-conomic dette, ellers bruger den varens "id" nr.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gør det nemlig. Og det rigtig smarte - hvis det ellers er Kjelds modul, du bruger - så tager den varenr. på varianten og bruger det, hvis du ikke har et nummer under reference

 

 

ja det er hans. det er den e-conomic anbefaler

så hvis jeg skriver et nummer under "reference" bruger e-conomic dette, ellers bruger den varens "id" nr.

 

Jeg ved faktisk ikke, hvad der sker, når man ikke har en reference, men det er korrekt, at den bruger nummeret, hvis der er et til varenummer (eller varenummer fra variant). Du kan nemt teste ved at oprette en vare, køre cron-job og så blot evt. slette varen igen bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...