Jump to content

Valutablok


stampshop

Recommended Posts

Hej

Jeg er meget ny med Prestashop, og har da fundet nogle gode svar i dette fine forum.

Nu har jeg et spørgsmål ang. min valutablok. Jeg har fra starten kun handlet i DKK, men har nu tilføjet USD, men jeg kan ikke se nogen steder på forsiden eller i betalingsmodulet, hvor man kan vælge hvilken valuta man vil betale med ..

USD er tilføjet med rigtig kode og valutaomregner - hvad gør jeg ??

 

Med venlig hilsen

Link to comment
Share on other sites

Har du aktiveret valutablokken?

 

Jeg havde ellers lavet et skærmdump til dig, men jeg kan ikke få lov til at vedhæfte billedet kun referere til en URL :-(

 

Det ligger under Modules - Front Office Features.

 

Ja, blokken er aktiveret, men jeg tror at mit logo er for stort, så kan det ikke vises i toppen..

Og jeg kan ikke finde ud af og få den vist i venstre side - synes det var bedre.

Link to comment
Share on other sites

For valutablokken og visse andre moduler gælder det, at de kun kan sidde ét sted. Enten skal du rette i modulets .tpl fil, hvilket du kan læse en smule om i wiki'en eller også skal du flytte blokken over mod højre - det kan du rette i dit themes stylesheet.

 

Jeg søgte lige lidt og fandt en tråd, der måske kan hjælpe dig videre. Men da de jo har ændret forum her, så passer links ikke længere :( så det bliver lige den cachede version fra Google

Link to comment
Share on other sites

For valutablokken og visse andre moduler gælder det, at de kun kan sidde ét sted. Enten skal du rette i modulets .tpl fil, hvilket du kan læse en smule om i wiki'en eller også skal du flytte blokken over mod højre - det kan du rette i dit themes stylesheet.

 

Jeg søgte lige lidt og fandt en tråd, der måske kan hjælpe dig videre. Men da de jo har ændret forum her, så passer links ikke længere :( så det bliver lige den cachede version fra Google

Hej igen

Jeg har løst problemet - det var mit logo der var for stort !! nu har jeg skiftet theme, så nu virker det

tak for hjælp

MVH

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...