Jump to content

Er der nogle der anvender MailChimp?


Tue

Recommended Posts

Hej,

Lige en føler.. Er der nogle der anvender Mailchimp til udsendelse af nyhedsbreve?

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer, herunder:

- Har i installeret Mailchimp modulet fra PS?
- Har i installeret et ekstra modul til at håndterer unscribers, eller hvordan?
- Generelle erfaringer

Tak

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger MailChimp som stand alone. Dvs. jeg har ingen moduler til PS (vidste ikke, at der fandtes nogen). Jeg bruger det på den måde, at jeg linker til tilmeldingssiden hos Mailchimp i min topmenu (den er ikke elegant, men har ikke haft tid til at gøre mere ved det). Når kunder melder sig til under køb, så importerer jeg blot subscribers over i Mailchimp - så stor en tilgang har jeg heller ikke ;-) og Mailchimp finder selv ud af de dobbelte poster.

Man kan selv style nyhedsbrevet, og jeg synes, det virker rigtig fint - bl.a. kan man jo se statistik over, om folk åbner nyhedsmailen, hvor trofaste læsere de er osv. osv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger den også. Jeg installerede modulet, lurede i kildekoden på siden, for at kopiere det jeg skulle bruge for at lave en costum signup formular.

 

Jeg bruger den også på min blog, hvor jeg har 2 slags nyhedsbreve kørende. Den ene laver jeg selv, 4-6 gange årligt, mens det andet sendes ud automatisk hver søndag til dem der har tilmeldt sig den del af "servicen"

 

Mailchimp, kan virke uoverskuelig lige i starten, men hvis man tager sig tid til at sætte sig ind i den, så er det et rigtig godt værktøj.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...