Jump to content

problemer med Ewire


renny

Recommended Posts

Jeg har installeret Ewire v2.3a på prestashop 1.4.3

1. det kommer ikke til at ligge under betalingsmoduler, men under andre moduler

2. Når jeg klikker på payment i kontrolpanel, står der bare at der ikke er installeret noget betalingsmodul, dvs. jeg kan ikke vælge hvilke valuta betaling foregår i

3. i selve shoppen, hvis jeg køber en vare i f.eks. svenske kroner, bliver betaling i danske kr.


er der en der har en god løsning til det ?

mvh/Renny

Link to comment
Share on other sites

Hvad siger Ewire?

Jeg har kigget på deres side - som jeg i øvrigt synes er temmelig mangelfuld i oplysninger, selv om de skriver, at man kan se en liste over Open Source løsninger, der er understøttet, kan jeg intet se på den side, jeg ender på. Når jeg Googler Ewire finder jeg heller ikke rigtigt nogle links til et modul (måske har jeg ikke søgt længe nok?)

Måske skyldes din fejl "blot", at der ikke er et modul til version 1.4 så derfor tror jeg, du skal starte med at spørge Ewire om det overhovedet findes.

Link to comment
Share on other sites

Der findes ikke noget officielt modul til 1.4 den du har virker. men kun på dansk og danske kr.. OG er rigtigt at modulet installeres under andre moduler..

 

Ewire siger de snart kommer med et officielt modul.. men det har de sagt de sidste 2år såå ved ik rigtig

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...