Jump to content

Skjule Klarna betalingsmodul


MTrabjerg

Recommended Posts

Hej

Jeg har et efterhånden stort problem. Jeg forsøger at skjule mit Klarna betalingsmodul for alle andre sprog end svensk. Hvis jeg slår dansk fra I backenden, så forsvinder Klarne helt, og hvis jeg aktivere dansk, så er Klarna synligt for alle sprog. Lige nu bruger jeg alm. Prestashop checkout. Når det virker her, satser jeg også på, at det virker med One Page Checkout. Jeg bruger Presteshop 1.3.7.

Mange tak

-M

Link to comment
Share on other sites

Hej Mtrabjerg. Sproget skal vidst ikke være det afgørende her, det må være landet der er afgørende. Der er måske nogen som bor i sverige der egentlig er danskere, men som gerne vil købe med klarna og bedst taler og læser dansk. Du kan under payment få vidst en langliste af lande, som du skal krydse af i hvilke betalingsmidler man kan bruge hvor :) Når du så vælger land i betalingsprocessen, altså leveringsadressen. Så vil kun de betalingsmuligheder for det land komme frem. Det virker i vores shop også med OPC

Link to comment
Share on other sites

Hej Mtrabjerg. Sproget skal vidst ikke være det afgørende her, det må være landet der er afgørende. Der er måske nogen som bor i sverige der egentlig er danskere, men som gerne vil købe med klarna og bedst taler og læser dansk. Du kan under payment få vidst en langliste af lande, som du skal krydse af i hvilke betalingsmidler man kan bruge hvor :) Når du så vælger land i betalingsprocessen, altså leveringsadressen. Så vil kun de betalingsmuligheder for det land komme frem. Det virker i vores shop også med OPC.

*Undskyld dobbelt post!*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...