Jump to content

fjerne telefon felter i OPC


janw

Recommended Posts

PS ver. 1.4.3

Jeg ønsker at fjerne begge telefon felter ifb.m. registrering, har rettet i

classes/address.php
theme/authentication.tpl
theme/adress.tpl
theme/order-opc-new-account.tpl
men får stadig "Du skal registrere mindst et telefonnummer" selv om begge felter nu er væk.

Kan nogen hjælpe mig til placeringen af denne fejltekst?

Link to comment
Share on other sites

I stedet for at rette i filerne i kataloget controllers, kan du oprette dine tilrettede filer i override/controllers. Jeg har vedhæftet en ZIP-fil:
* AddressController.php, AuthController.php gemmes i override/controllers
* address.tpl, authentication.tpl og order-opc-new-account.tplog gemmes i dit themes-katalog (opret dit eget, så du ikke retter i themes/prestashop)

/Kjeld

nophone.zip

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Goddag. vil du prøve at beskrive dette lidt mere, er på ingen måde programør, men kan da godt finde ud af at læse og rette lidt i filerne. men er godt nok kommet på bar bund her..

vil have fjernet, "modtag gode tilbud fra vores partnere"

kan finde det i de filer du beskriver, men selvom jeg sletter det fra dem, er det stadig synligt på shoppen

hvad er det jeg gør fejl eller evt mangler at gøre?

Link to comment
Share on other sites

Goddag. vil du prøve at beskrive dette lidt mere, er på ingen måde programør, men kan da godt finde ud af at læse og rette lidt i filerne. men er godt nok kommet på bar bund her..

vil have fjernet, "modtag gode tilbud fra vores partnere"

kan finde det i de filer du beskriver, men selvom jeg sletter det fra dem, er det stadig synligt på shoppen

hvad er det jeg gør fejl eller evt mangler at gøre?

 

Når du retter i tpl filer i version 1.4 og frem skal du slette cachede filer, hvis ikke dit webhotel tillader at du gør det automatisk. Under tools/smarty/compile sletter du alt undtagen index.php, så bør du se ændringer slå igennem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...