Jump to content

Hjælp til fejlsøgning i forbindelse med opdatering til 1.4.3


Sund-og-smuk.dk

Recommended Posts

Hej,

Jeg har forsøgt at opdatere min shop til nyeste version på en lokal server.

Jeg får beskeden at alt er ok, men der er flere ting som ikke er iorden, f.eks forside slider, nyeste produkter på forside, kategorierne står ikke i rigtige række følge, og der er ikke nogle muoduler i venstre side. mm.

Når jeg kigger under moduler står alt som det skal.

Hvordan skal jeg fejlsøge på det?

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Hej

Har du slået Error messages til? Hvis ikke, så gøres det i config/config.inc.php omkring linie 4

@ini_set('display_errors', 'on');

hvor du skal ændre off til on som ovenfor.

Måske kan du også læse noget ud af fejlloggen, denne ligger i rodmappen og hedder error_log

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Mange tak, det hjalp faktisk lidt, der var nogle "translations" filer som jeg ikke havde flyttet.

Jeg har på fornemmelsen at jeg er meget tæt på, men jeg mangler stadig min forside stadig ikke er sig selv.

Jeg har en fejl når jeg klikker på moduler som jeg ikke helt forstår, nogen der kan se hvoad det betyder?

Se vedhæftet.

48406_EJvznZZj76c2WIJFReit_t

48407_vw0d0cRPWPk9qhya8O1w_t

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan, så slet alt og start forfra. Mener at install 1.4.3 evt. på en anden domæne og se om det virker som det skal.
Jeg vil tror, alt den tid du vil bruge på at fixe det, så er det nok letter at starte forfra med den modul du vil bruge.
Bare en tip. Bruger selv 1.3.1 lige for tiden... overvejer 1.4.3 hvis alt virker som den skal, er træt af løbe ind i skod fejl.

Link to comment
Share on other sites

Jeg søgte lige lidt på bug tracker'en og alle fejl vedr. moduler er løst, så det kan ikke være et generelt problem. Måske har du moduler, som er inkompatible med den nye version. Kan du komme ind på modullisten overhovedet?

Der er også en, der skriver, at han kørte upgrade igen og så løste hans problem sig. Jeg kan desværre ikke hjælpe med at tolke fejlen fra loggen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...