Jump to content

Ideal Werkt niet error : Mailinstelling niet correct


Recommended Posts

Kan je soms wat meer informatie geven? Zoals welke versie van PrestaShop gebruik je, en welke iDEAL plugin (en welke versie) heb je?

Wat ik mij zou kunnen bedenken is dat de simulator een mail probeert te versturen, maar je hebt de instelling daarvoor niet goed ingesteld. Herinner je je dat je dat bij de installatie gevraagd werd? Heb je dat toen ook geprobeerd? Als je in de Back Office gaat naar 'Preferences' (Voorkeuren), E-mail dan kan je daar de mail instellingen nu configureren en testen. Ook al heb je de mail functie niet nodig voor de echte versie van iDEAL, het moet wel werken. Er zijn teveel andere delen in de software die er van afhankelijk zijn. PHP5 en later ondersteunt de mail() functie maar sommige webhosts en Xampp zetten deze niet (standaard) aan. In dat geval moet je een SMTP server opgeven.

Btw, ook al lost dit je probleem op, mag ik even goed weten welke PS versie en welke ideal plugin+versie je hebt? Jouw iDeal plugin lijkt anders dan de mijne. Het screenshot heeft mijn aandacht getrokken.....

mvg,
mischaatje

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...