Jump to content

[Solved] Winkelwagenoverzicht wordt niet volledig weergeven


Lott1988

Recommended Posts

Ik ben bezig om mijn webwinkel verder op te bouwen en maak ook gebruik van een nieuwe template. Nu heb ik alleen het volgende probleem. Zodra iemand in winkelwagen(overzicht) komt krijgt hij/zij niet het volledige overzicht te zien. Zie foto. Het probleem is ook een beetje vreemd. Ik heb een 14" beeldscherm en dacht dat mijn beeld te klein werd ingesteld. Vergroot of verklein ik mijn IE beeld naar 80 of 120% dan krijg ik het wel volledig te zien. Ook op andere computers komt hetzelfde probleem naar voren.

Heeft iemand enig idee hoe ik dan kan oplossen? Het kopje beschikbaarheid mag wat mij betreft achterwege blijven omdat ik niet op bestelling oid werk. Alleen de voorradige producten worden weergeven. Misschien dat alles dan wel wordt weergeven?

46828_R7G7RGsIXTmwGQEFxRhJ_t

Link to comment
Share on other sites

Voor dit soort problemen is het handig als je FireFly (voor FireFox) of DragonFly (voor Opera) gebruikt. Je kan met deze tools de CSS van elk element nalopen. Je ziet meteen hoe elk element heet in de CSS. Je zal na moeten gaan of het winkelwagenschermpje breed en hoog genoeg is om alle elementen die er in staan te huisvesten. Per element moet je kijken hoeveel ruimte (in pixels of %) het in beslag neemt op de pagina en dat bij elkaar optellen.

Bij vergroten of verkleinen lost het probleem meestal zichzelf op doordat voor alle elementen een nieuwe width wordt berekend en die wordt naar beneden afgerond. Hierdoor krijg je 1 tot 5 pixels meer open ruimte en dat kan net genoeg zijn om het geheel wél te laten passen.

mvg,
mischaatje

Link to comment
Share on other sites

Hartelijk dank! Ik heb net ook gegeken naar de vertaling van de tekst. Deze zijn soms te ruim genomen waardoor deze 'overlapping' ontstaat. Het woord beschikbaarheid heb ik verkort naar beschikbaar en prijs per stuk naar prijs. Nu past het wel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...