Jump to content

Module homefeatured na aanpassing gewoon het zelfde


Recommended Posts

Waarom kan het zo zijn dat de module featured products en de bijbehorende module map homefeatured. Als ik namelijk de tpl aanpas en deze weer netjes upload gebeurd er helemaal niets. zelfs de module opnieuw geinstalleerd en de browser shit gewist maar niets helpt.

Zelfs als ik het template bestand helemaal leeg weer upload laat hij nog de featured products zien.

Ten einde raad iemand een idee?

Link to comment
Share on other sites

Ik kan je wel op weg helpen met zoeken. Daarvoor is een klein verhaaltje nodig.

Op mijn webshop iShine (link in mijn signature, ps 1.3.2) moet er in de Winkelwagen module in de linkerkolom bij Verzendkosten het woord 'GRATIS' komen te staan. Als je de hoofdpagina laadt dan zie je dat 'Gratis' wel heel even verschijnt, maar daarna wordt vervangen door 0.00.

Waar dit precies vandaan komt weet ik niet zeker. Smarty is het proces dat php met html combineert tot één bestand. Het is de laatste stap die elke pagina doorgaat. En ik ben er van overtuigd dat smarty ergens een override plaatst. Maar ik heb deze nog niet gevonden.

Edit: Laat ik nu net uitgevonden hebben waar in mijn geval het probleem zit. Er is een bestand ajax.cart.js dat de cart override. Eerst laad en toont ie de module, daarna haalt ie via cookie of database op wat er in je mandje ziten hij update je mandje met behulp van de code uit dit .js bestand en niet aan de hand van de TPL. Nu is mijn probleem opgelost en blijkt dat het voor jou misschien niet eens relevant was. Mijn excuses. Maar ik zal verder zoeken.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik begrijp er nog niets van, heb zowat alles aangepast maar 1 verdomde module werkt mij tegen. op www.lingerie-shoppen.nl is te zien dat hij blijft weigeren om te veranderen en nu dus uit zijn verbond word gerukt als ik er 1 breedte kolom van maak per regel.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...