Jump to content

[Solved] Alle afbeeldingen weg na aanpassen header logo


Recommended Posts

Beste mede forum leden,

Wie heeft de oplossing voor mijn probleem?

Na het uploaden van een nieuw logo in de Header Logo, doet geen een afbeelding het meer op de hele webshop. Ik heb enkel op ' bestand' geklikt, daarna de afbeelding (.JPG) gekozen en op save geklikt. Ik ging kijken hoe het eruit zag, en alle afbeeldingen doen het niet meer. Zie www.laheijne.nl/prestashop

Wie kan me helpen!

Alvast bedankt voor het mee denken!
Stefano

Link to comment
Share on other sites

Het probleem in jouw geval is dat jouw prestashop de plaatjes wil halen van _MEDIA_SERVER_3_

Ga eens naar de Back Office. Kijk bij de tab Preferences (Voorkeuren), dan de link Performance (Werking). Hier staat Smarty, CCC (Combine, Compress and Cache) en Media Servers (used only with CCC). Ik vermoed dat je bij de Smarty of CCC een optie hebt veranderd en dat je daardoor problemen hebt. Hier is zoals ze standaard staan:

Smarty:
Force compile: Nee
Cache: Ja

CCC:
Smart cache for CSS: Keep CSS as original
Smart cache for [removed] Keep JavaScript as original
Minify HTML: Keep HTML as original
Compress inline JavaScript in HTML: Keep inline JavaScript in HTML as original
High risk HTML compression: Keep W3C validation

Media Servers:
Zijn standaard allemaal lege velden

Kijk eerst eens of het helpt als je deze instellingen hebt staan zoals hierboven omschreven.

mvg,
mischaatje

Link to comment
Share on other sites

Het probleem in jouw geval is dat jouw prestashop de plaatjes wil halen van _MEDIA_SERVER_3_

Ga eens naar de Back Office. Kijk bij de tab Preferences (Voorkeuren), dan de link Performance (Werking). Hier staat Smarty, CCC (Combine, Compress and Cache) en Media Servers (used only with CCC). Ik vermoed dat je bij de Smarty of CCC een optie hebt veranderd en dat je daardoor problemen hebt. Hier is zoals ze standaard staan:

Smarty:
Force compile: Nee
Cache: Ja

CCC:
Smart cache for CSS: Keep CSS as original
Smart cache for [removed] Keep JavaScript as original
Minify HTML: Keep HTML as original
Compress inline JavaScript in HTML: Keep inline JavaScript in HTML as original
High risk HTML compression: Keep W3C validation

Media Servers:
Zijn standaard allemaal lege velden

Kijk eerst eens of het helpt als je deze instellingen hebt staan zoals hierboven omschreven.

mvg,
mischaatje



Hoi Mischaatje,

Wat frapant! Ik heb je advies opgevolgd en alles stond goed behalve de Media Servers, deze stonden alledrie ingevuld. Ik heb ze leeggehaald en opgeslagen, en nu doet alles het weer. Hartstikke geweldig!


Dankjewel!

Stefano
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...