Jump to content

1.4.1: Besøgende kan ikke oprette sig som kunder


sumsar

Recommended Posts

Hej,

jeg har netop opdateret vores webshop, www.seastars.dk, fra en meget gammel version til 1.4.1. Efter det kan besøgende ikke oprette sig som kunder. Problemet er at mange af felterne så som adresse osv.. slet ikke kommer frem under registreringen. Er der nogen der kan hjælpe med dette?

Link to comment
Share on other sites

Hej,

ja det var en themefejl, selvom den stod til at være kompatibel med 1.4.1.. Men nu er jeg løbet ind i helt andre problemer, da alle mine kategorier bliver vist to gange og man kan ikke klikke sig ind på et produkt, får bare en tom side..

Jeg har backup af det hele, og grunden til at du ikke kan komme ind på forsiden er at den er stoppet med at redirecte til min prestashopfolder, aner ikke hvorfor, men man kan godt komme ind på www.seastars.dk/prestashop/, er der nogen der har en idé om hvad der sker. Er rimelig meget på bar bund..

Er det f.eks. bedst at slette alt og starte helt forfra?

Link to comment
Share on other sites

Hej

Det ser ud til at der er gået noget galt, da databasen blev opgraderet, så du nu sikkert har flere tabeller med samme indhold.

Jeg tror, at langt det nemmeste vil være at indlæse backup af både shop og database. Og så i øvrigt opgradere shoppen i en testshop før du kaster dig ud i at opgradere din live shop.

P.S. af hensyn til SEO, bør du ikke placere shoppen i en undermappe til dit domæne, du bør lægge shoppen direkte under domænet

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...