Jump to content

Översätta prestashop 1.4 tillsammans


briq

Recommended Posts

Edit: se inlägg av ruilong:

Vi har en färdig (inkl alla mejlmallar) kanske är enklare om vi hjälps åt att korra den?
translation.prestaworks.se ligger den på.
Känns lite som att personen som tog på sig att sköta översättningen via det officiella översättningsverktyget här på prestashop.com har försvunnit.
Link to comment
Share on other sites

Vi har en färdig (inkl alla mejlmallar) kanske är enklare om vi hjälps åt att korra den?
translation.prestaworks.se ligger den på.
Känns lite som att personen som tog på sig att sköta översättningen via det officiella översättningsverktyget här på prestashop.com har försvunnit.

Link to comment
Share on other sites

Nej, han har inte försvunnit, det var jag :) När jag tog på mig uppdraget, så fanns det möjlighet för alla att bidra till översättningen. När de sen gjorde om sitt översättnningsverktyg, så lades hela ansvaret över på ansvarig, och då räckte inte tiden till.

Link to comment
Share on other sites

Kan lägga till här att både Patrik och briq kikar nu på den översättning som finns så inom kort kommer det komma upp en komplett 1.4.1 översättning för Svenska här på forumet och sen förhoppningsvis går det fort för Prestashop teamet att lägga upp den i officiella listan så den autoinstalleras.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...