Jump to content

Import/export a theme


Yasir88

Recommended Posts

Jeg ønsker at installere prestashop_altz theme.
Jeg har læst mig frem til at det bedste løsning vil være igennem import a theme module.
Når jeg vil bruge modulen siger den følgende:
Zip is not installed on your server. Ask your host for further information.

Jeg bruger prestashop v. 4.1.

Hvad gøre jeg i dette tilfæld?
Jeg har også prøvet at importere theme gennem en ftp server sammen med deres 3 moduler, men siden ser ikke rigtig ud.

Håber i kan hjælpe.
Tak på forhånd :)

45240_q0EV1yEGWZdwFoLKGSmy_t

Link to comment
Share on other sites

Er themet .zip eller .gzip? Jeg har også oplevet problemer med at bruge installeren. Men ikke pga. den fejl du beskriver, så du kan jo kontakte din host og høre om det er korrekt at zip ikke understøttes - nu skriver du jo ikke, hvor du er hostet.

Du skriver så også, at du har prøvet at "importere" themet via FTP. Man kan ikke importere det som sådan. Hvis du skal installere via FTP, skal du udpakke filerne lokalt på din pc og så uploade dem i de tilsvarende mapper i din shop. Nogle themes kommer kun med theme-mappen, men andre kræver også, at du overskriver f.eks. moduler i din eksisterende shop. Så husk at tage backup af hele din shop, inden du går i gang. (Og for god ordens skyld, den back-up du kan lave via BO er _ikke_ en backup af din shop - kun din database, så den kan ikke bruges til at genskabe din shop, hvis du f.eks. ødelægger designet, opsætning eller lign.)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...