Jump to content

[Solved] LØST ... Rette i "Kort Beskrivelse" og "Beskrivelse" på vare


Jensen Boats

Recommended Posts

Er der nogen her i forum, som kan hjælpe med at finde årsagen til at jeg pludselig ikke får lov at slette, ændre eller tilføje tekst i Kort Beskrivels og Beskrivelse på en vare? Jeg har ikke haft udfordringer med dette tidligere....

Mvh Jensen Boats

Link to comment
Share on other sites

Nej og det som undrer mig er, at jeg kan ændre alt andet på varen (pris, vægt mm.) men ikke i beskrivelserne..... Jeg har forøvrigt også nogle problemer med at ændre billede på varen.
Jeg har nu slette en vare for at prøve forfra, og jeg kan godt skrive i felterne men ikke lave noget formattering og alt hvad jeg laver bliver ikke gemt, så felterne er blanke når jeg efter at have gemt går ind på varen igen.....

Link to comment
Share on other sites

Har du opdateret din Explorer til ver. 9? Jeg oplevede et lignende problem da jeg opdaterede. Fejlen forsvandt da jeg gik tilbage til ver. 8 ????? Jeg har ikke nogen forklaring kun konstatere at jeg igen kunne skrive og gemme.

Link to comment
Share on other sites

Hej Peer,
Fantastisk set..... opgraderede til Explorer 9 for en uge siden og har ikke overvejet at det kunne være problemet. Har afinstalleret Explorer 9 og er nu tilbage på Explorer 8 og så kan jeg ændre i varebeskrivelser igen.
Tak for hjælpen, den havde jeg aldrig selv fundet løsning på......

Jensen Boats

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...