Jump to content

Hulpvraag over het maken van een module in Prestshop 1.7.8


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik weet even niet goed waar ik deze vraag kwijt kan, daarom maar hier.

Ik maak een module voor me zelf. Maar ik wil deze misschien ook aanbieden aan anderen. Dus ik bereid het daarop voor.

Ik heb een opzet gemaakt en wil dat hij in de Prestashop 1.7.8 module manager te zien is in de ingestelde taal. Dus als mijn backoffice Nederlands moet zijn, wil ik de module ook in het nederlands tonen. Zelfde verhaal voor Engels.

AI heeft me een heel eind op weg geholen en het idee dat ik wil maken werkt. Maar ik heb het even geparkeert en wil nu eerst de basis goed hebben. Maar het lukt me niet om de titel van de module te vertalen in de BackOffice. Zelfde geldt natuurlijk ook voor de omschrijving.

Wie heeft hier ervaring mee of wie heeft er ergens een duidelijke handleiding gevonden. Want wat ik vindt lijkt niet goed te zijn.

Ik zal nu nog niemand met code lastig vallen hier. Indien iemand de code wil zien, zal ik het tonen.

Met vriendelijke groet,
Frits van Leeuwen

Link to comment
Share on other sites

Heel erg bedankt voor de reactie. 
Het gaat mij in eerste instantie om Prestashop 1.7.8
Ik heb eerst de generator bekeken. Maar wat die voor me kun maken, is het geen dat ik al heb.

Wat ik eigenlijk zoek op dit moment, is het vertalen van de displayName. Zodat ik in de module manager de naam van de module lees in de taal  die voor prestashop op dat moment is ingesteld.

Ik ga de handleiding voor 1.7 zeker bestuderen. Hartelijk dank.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...