Jump to content

Gepersonaliseerde producten tonen


Recommended Posts

Hallo Allemaal,

Ik heb een webshop waarop we poppen verkopen die voorzxien kunnen worden met een naam. Bij het product hebben we de optie om de naam op te geven doormiddel van de product personalisering te gebruiken. Hoe kan ik de ingevulde naam terug laten komen in het winkelmandje en het order scherm in het winkelmandje staat nu alleen dat er product personalisatie is maar niet wat de mensen hebben ingevuld.

Link to comment
Share on other sites

In de backoffice kun je dit wel terug zien, maar in het winkelmandje inderdaad niet. Misschien dat iemand hier een aanpassing voor weet. Zelf gebruik ik een module om personalisaties aan een product toe te voegen. Die zet het wel netjes in het winkelmandje/orderbevestiging/factuur etc.

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het, ik gebruik er ook maar 1 onderdeel van, maar zover ik weet zijn alle modules die deze mogelijkheid bieden met al deze mogelijkheden(en overigens ook allemaal vrijwel dezelfde prijs). Het wordt er in ieder geval niet voordeliger van met minder mogelijkheden. Er zijn wel meer modules die dit kunnen. Je zou kunnen zoeken op custom fields module en dan specifiek kijken of het in de winkelwagen/checkout en order/factuur ook wordt weergegeven. Van deze module kan ik alleen maar zeggen dat deze bij mij al 9 jaar probleemloos draait.

Link to comment
Share on other sites

Opgelost door het template aan te passen, in de code zag ik dat het eigenlijk een link is voor een pop-up, deze er uitgesloopt en er eigencode voor teruggezet nu werkt het zoals wij het graag willen op alle pagina's 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...