Jump to content

gratis verzenden wordt afhalen


Frits van Leeuwen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik gebruik Prestashop 1.7.8.11.
Ik heb de module "Gratis verzending / Levering per zone, vervoerder, prijs en gewicht" van Línea Gráfica in gebruik. 
Ik kocht het ooit met een andere URL die ik als basis voor een multistore had. Nu is die URL niet meer actief als webwinkel en heb ik wel demultistore aan staan nog. Echter, die webwinkel is uitgeschakeld.
Omdat ik nu een andere URL gebruik voor mijn webwinkel, wil of kan Línea Gráfica niet meer helpen.

Het probleem dat ik nu ervaar, is dat ik klanten heb, die boven de 50 euro bestellen. Dan is het immers gratis verzenden. De verzend keuze is terug te vinden bij de bestelling, maar wordt voortgezet in de backoffice als dat de bestelling wordt afgehaald.

Waar kan het probleem liggen? Wie heeft er een idee?

Bij Nederland is er in deze module opgegeven dat het vanaf 50 euro gratis verzenden is, en voor België is dat 100 euro. Maar bij Nederland heb ik ook de optie staan om af te halen.

 

Iedereen alvast erg bedankt voor het meedenken.

Link to comment
Share on other sites

In mijn optiek hoef je die module niet eens te gebruiken.

Je kan gratis verzenden in de instellingen gewoon op 0 zetten, en dan bij de vervoerders een regel aanmaken voor nederland en belgie waarbij je de verzendkosten op 0 zet vanaf een bepaald bedrag bij ieder land.

Voor afhalen maak je gewoon een aparte vervoerder aan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...