Jump to content

Server error 400 periodisk efter update til PS 8.1


Recommended Posts

Hej alle

Jeg har sammen med et udviklerteam fået opgraderet min Prestashop på www.heatxperts.com fra 1.7.8 til 8.1. Noget som jeg gerne har villet gøre længe.

Sitet kører rigtig godt efter opdateringen og jeg føler virkelig at den rent performancemæssigt er forbedret markant.

Jeg hoster siden hos Cloudways, som vi har været super glade for. Jeg valgte at klone serveren til en ny og fra den nye lave opdateringen så når vi var klar, at kunne launche uden nedetid for brugeren. Serveren er med PHP 8.

Altsammen er forløbet fint, men jeg støder nu gentagne gange på et problem, som jeg ikke ved, hvordan jeg skal løse. Jeg får periodisk en "Server error 400" og jeg frygter at mine kunder oplever det samme.

Mønsteret synes at være, at hvis websitet er åbent i en fane (f.eks. i Firefox eller Chrome) og jeg går fra den i en dags tid, når jeg så vender tilbage til fanen og opdaterer den så får jeg Server error 400 fejlen. Jeg kan kun komme væk fra den ved at cleare cache lokalt, og dette er i min optik ikke løsningen, for jeg frygter som sagt at mine kunder oplever det samme og dem kan jeg ikke bede om at cleare cache. De vil blot tro at hjemmesiden er nede (for altid).

Jeg er den eneste, der har kunnet fremprovokere fejlen, men jeg har kunnet det på min computer og også på min telefon. I Firefox får jeg ikke en decideret serverfejl (selvom jeg tror det inde bagved), her er blot en blank skærm. I Chrome får jeg fejlen som vedhæftet. Jeg har forsøgt med cache purge i PS, på server, disablet Cloudflare mv., men problemet består.

Er der nogen, der har oplevet lignende eller har et bud på, hvordan jeg kan løse det?

Krydser fingre for, at der er nogen, der har et input 🙂

Mvh Jens

Skærmbillede 2024-02-20 kl. 10.22.52.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...