Jump to content

Welke One Page Checkout werkt goed met MyParcel?


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik gebruik al jaren de One Page Checkout PS E, F & I van PresTeamshop icm PrestaShop 1.7. Echter werkt die niet goed samen met de MyParcel module. De afhaalpunten worden niet getoond. 

Dat heb ik lang laten zitten, maar nu MP 50 cent korting geeft voor afhaalpunten is het wel interessant om dit te stimuleren. Dus zou ik het graag werkend krijgen (uiteraard al vaak bij MP en PTS geïnformeerd maar die komen er niet uit).

Wie heeft er goede ervaring met een bepaalde One Page Checkout icm MyParcel? Die van Knowband bijvoorbeeld?

Het liefst een die ook aan gast-klanten afhaalpunten toont en niet alleen aan ingelogde klanten.

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Heb je dit ook al aangekaart bij Presteamshop? Mijn ervaring is dat ze alles in het werk stellen om dit wel goed te laten werken.

In mijn optiek heb je met Presteamshop een betere partij dan Knowband, althans dat zijn mijn ervaringen.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ecommerce16 said:

Heb je dit ook al aangekaart bij Presteamshop? Mijn ervaring is dat ze alles in het werk stellen om dit wel goed te laten werken.

In mijn optiek heb je met Presteamshop een betere partij dan Knowband, althans dat zijn mijn ervaringen.

Jazeker, al is dat inmiddels alweer lang geleden.


Ik heb heel wat modules aangeschaft in al die jaren maar nog nooit een van Knowband, dus met hun support geen enkele ervaring.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Knowband checkout zou ik links laten liggen. De checkout van presteamshop is overigens de beste die wij al jaren gebruiken.

De V5 daar in tegen niet. Maar inderdaad even een ticket loggen. Ze zullen de pickup point functie wel kunnen fixen voor je.

Link to comment
Share on other sites

On 2/1/2024 at 7:36 PM, Wallgrind.nl said:

Knowband checkout zou ik links laten liggen. De checkout van presteamshop is overigens de beste die wij al jaren gebruiken.

De V5 daar in tegen niet. Maar inderdaad even een ticket loggen. Ze zullen de pickup point functie wel kunnen fixen voor je.

Bedankt voor de reactie. Ik zal nog eens een poging wagen bij ze, of ze toch die MP module in de checkout werkend kunnen krijgen.

Hun V5 versie vind ik overigens ook niks (in tegenstelling tot V4 kunnen klanten die ooit een account hebben aangemaakt niet meer als gast bestellen)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...