Jump to content

[opgelost] Vertaling van categorieën, produkten en sommige andere pagina's lukt niet


Frits van Leeuwen

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

Ik heb mijn webshop in Prestashop 1.7.8.9

Om de een of andere reden werkt het niet meer naar behoren. Ik heb al mijn pagina's in het Nederlands en in het Engels. Zolang ik op 1 taal blijf (als bezoeker) werkt de site heel goed. Maar nu blijkt dat als ik een categorie, een product of een andere pagina aan klik, en dan van taal wissel, de pagina niet wordt weergegeven. Alsof de pagina niet bestaat. Maar ik weet zeker dat hij wel aanwezig is. De homepage kan ik zonder probleem wisselen. En ook het contact formulier.

Kan iemand mij helpen denken en misschien mij naar de oplossing leiden?

Met vriendelijke groet,
Frits van Leeuwen
Geschenkenlaantje.nl

 

Edited by Frits van Leeuwen
opgelost (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • Frits van Leeuwen changed the title to Vertaling van categorieën, produkten en sommige andere pagina's lukt niet

ecommerce16, bedankt voor je reactie.
Je zou gelijk kunnen hebben, maar dan zit het waarschijnlijk hier ergens in. (Zie afbeelding) Maar ik heb geen idee waar.

Als het mis gaat staat er /en/index.php?controller=category in de Engelse URL of /nl/index.php?controller=category in de nederlandse URL 

Ook merkte ik dat als ik de taal kies die ik al heb, dat het ook mis gaat.

Schermafbeelding 2023-07-25 234600.png

Edited by Frits van Leeuwen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • Frits van Leeuwen changed the title to [opgelost] Vertaling van categorieën, produkten en sommige andere pagina's lukt niet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...