Frits van Leeuwen Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 (edited) Hallo allemaal, Ik heb mijn webshop in Prestashop 1.7.8.9 Om de een of andere reden werkt het niet meer naar behoren. Ik heb al mijn pagina's in het Nederlands en in het Engels. Zolang ik op 1 taal blijf (als bezoeker) werkt de site heel goed. Maar nu blijkt dat als ik een categorie, een product of een andere pagina aan klik, en dan van taal wissel, de pagina niet wordt weergegeven. Alsof de pagina niet bestaat. Maar ik weet zeker dat hij wel aanwezig is. De homepage kan ik zonder probleem wisselen. En ook het contact formulier. Kan iemand mij helpen denken en misschien mij naar de oplossing leiden? Met vriendelijke groet, Frits van Leeuwen Geschenkenlaantje.nl Edited July 28, 2023 by Frits van Leeuwen opgelost (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 25, 2023 Share Posted July 25, 2023 zit er misschien in je url routing(schema van Url's) een foutje? Onder SEO bij winkelinstellingen is dat na te zien. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 25, 2023 Author Share Posted July 25, 2023 (edited) ecommerce16, bedankt voor je reactie. Je zou gelijk kunnen hebben, maar dan zit het waarschijnlijk hier ergens in. (Zie afbeelding) Maar ik heb geen idee waar. Als het mis gaat staat er /en/index.php?controller=category in de Engelse URL of /nl/index.php?controller=category in de nederlandse URL Ook merkte ik dat als ik de taal kies die ik al heb, dat het ook mis gaat. Edited July 26, 2023 by Frits van Leeuwen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 27, 2023 Author Share Posted July 27, 2023 Misschien dat iemand hier iets aan heeft om mij te kunnen helpen. Ik heb de debug aangezet, en als ik in een product zit, en ik selecteer een taal, dan krijg ik dit beeld (Zie afbeelding.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted July 28, 2023 Author Share Posted July 28, 2023 De oplossing zelf gevonden. De instellingen van SEO & URLs die ik hier toonde waren goed. Alleen waren die ingesteld bij "Alle winkels". Ik heb ze nu per winkel gecorrigeerd. Nu is het weer in orde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts