Jump to content

SQL tmp full


Chaonas

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Εδω και αρκετό καιρό το cpanel μου έκανε νερά και άνα τακτά διαστήματα ο sql server έπεφτε επειδή γέμιζε το tmp. Επειδή στο ίδιο host έχω και μερικές σελίδες joomla ήμουν βέβαιος πως εκεί ήταν το πρόβλημα με αποτέλεσμα να αφιερώσω αρκετό χρόνο για migrate σε joomla 4. Έλα όμως που αυτό δεν έλυσε το πρόβλημα και σήμερα συνέβη ξανά το ίδιο και στη συνέχεια με ενημέρωσε ο πάροχος πως το πρόβλημα το προκαλεί το PS.

Error encountered while fetching data: Disk full (/tmp/#sql_2cfc_22.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο; είμαι ολίγον αρχάριος στο PrestaShop και ειλικρινά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Τι μπορεί να γεμίζει το tmp folder της database?

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Με τιμή

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Chaonas said:

Καλησπέρα σας,

Εδω και αρκετό καιρό το cpanel μου έκανε νερά και άνα τακτά διαστήματα ο sql server έπεφτε επειδή γέμιζε το tmp. Επειδή στο ίδιο host έχω και μερικές σελίδες joomla ήμουν βέβαιος πως εκεί ήταν το πρόβλημα με αποτέλεσμα να αφιερώσω αρκετό χρόνο για migrate σε joomla 4. Έλα όμως που αυτό δεν έλυσε το πρόβλημα και σήμερα συνέβη ξανά το ίδιο και στη συνέχεια με ενημέρωσε ο πάροχος πως το πρόβλημα το προκαλεί το PS.

Error encountered while fetching data: Disk full (/tmp/#sql_2cfc_22.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο; είμαι ολίγον αρχάριος στο PrestaShop και ειλικρινά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Τι μπορεί να γεμίζει το tmp folder της database?

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Με τιμή

Θα πρέπει να μιλήσεις με τον hosting provider. Δεν δικαιολογείτε το συγκεκριμένο error όσο και μεγάλο να είναι το μέγεθος του tmp.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sanctusmob said:

μην παίρνεις και όρκο.... :)

 

@Chaonas Provider?