Jump to content

JavaScript fejl på ny side


Hougaard

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg sidder og roder med en ny side og er stødt på et underligt problem.

Jeg får en melding om fejl på indlæsning af /core.js.map fejl 404, kan ikke indlæses.
Jeg tænker det er her fejlen stammer fra? 

Jeg bruger warehouse theme og det giver umiddelbart igen problemer at den ikke indlæser core.js.map, som vel egentlig også er en del af standard temaet? Alt andet Javascript, jeg selv har tilføjet, kører uden problemer.

Her kommer mit problem!
Når jeg skal ligge varer ind og vil tilføje atributter, er der som altid alle mine kategorier at vælge fra til højre, i "collapsibles". Som det nu skal være. Men ingen af dem er åbne og når jeg prøver at åbne en, lukker den sig selv igen.
Jeg kan se i inspect at den læser koden og skifter mellem active og closed, men her sidder jeg fast. Jeg kan ikke finde ud af hvorfor, udover at det må være javascript relateret.  Dermed tænker jeg at det må være relateret til core.js.map, men er på ingen måde en haj til javascript.

Kan nogen her være behjælpelige??

Mvh Keld


 

collapsible error.png

Link to comment
Share on other sites

Hej

Dit theme har intet at gøre med back office. Hvad har du rettet i JavaScript filer? Du kan uploade original adminmappens filer fra installationsfilerne igen for at overskrive evt. rettelser der har ødelagt back office.

Hvorfor retter du i JavaScript, når du efter eget udsagn ikke rigtig ved noget om det? 🙂

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234,

Tak for dit svar.

Jeg må prøve at reuploade filen, der ikke åbner. Backoffice og alt andet virker som det skal, eneste fejl er de collapsibles ved variant valg i backoffice.

Der er ikke rettet i de originale javascript filer. Har tilføjet noget, men det kører som if statements på de følgende sider, som er relevante og i sit eget stylesheet.

Jeg sagde ikke at jeg ikke vidste noget om det, bare at jeg ikke er en haj til det og det er bare ikke min fortrukne valg af sprog.;)

Ps. Jeg gik ud fra at der var større chance for at nogen kendte problemet, hvis jeg postede i både dansk og engelsk, det beklager jeg.
 

Link to comment
Share on other sites

Hej alle,

Det lykkedes mig at finde løsningen på problemet, hvis andre skulle stå i samme situation med PS 1.7.8.3/6.

Del 1 af løsningen.
Det er en problem, der er kendt af prestashop, men som de ikke lige gider at ordne endnu.
https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/issues/28047

Kort fortalt, kan det løses ved at bruge den eksperimentelle version af Produktsiden, den såkaldte v2. 

Del 2 af løsningen.
Efter at have slået den eksperimentelle produktside til, kom der en ny fejl. moduleCardController var nu den ny skurk.
https://www.sunnytoo.com/forums/topic/modulecardcontroller-has-already-been-declared

Jeg prøvede at rense filen og bum, nu virker den eksperimentelle del, men stadig ikke den klassiske. Håber det snart ryger på deres todo liste, da det er lidt træls at skulle skifte imellem de 2 for at kunne lave varianter.

Så bare brug den eksperimentelle. Er der nok nogen der tænker....
Og nej, for den understøtter ikke reference nr eller relaterede varer og nok også mere end det.

Vi kan da lave varianter igen, uden at skulle finde dem gennem søgning (Vi har rigtig mange varianter), men come on Presta, det er ikke en holdbar løsning!

Mvh Hougaard

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...