Jump to content

Hvordan for man ændret style i product-list


mutilla

Recommended Posts

Hej alle presta fans.

kan det virkelig være rigtigt at det ikke er muligt at ændre style i product-list uden resten af shoppen går amok.
jeg har fundet ud af at det der vises i produkt listen er product.description_short som også vises under produkter.
men der er brugt en strip_tags funktion som fjerner html tags såsom farver, fed skrift, linje skift, o.s.v.

Har prøvet at fjerne denne tags, hvor det også er muligt at vise farver og linje skift. men resten af shoppen ændrer sig også hvis man fjerner denne tags..

jeg er endnu ikke stødt på en presta side hvor dette problem er løst.

Jeg bruger prestashop 1.3.2.3 "www.datahuset.dk"

mutilla
www.datahuset.dk

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke, hvad dit spørgsmål går ud på? Hvad er det, du gerne vil ændre. Jeg forstår heller ikke, hvad du mener med "der er brugt en strip_tags funktion som fjerner html tags såsom farver, fed skrift, linje skift, o.s.v"

Og som sidebemærkning - det var dog en meget uheldig baggrund du har valgt til din shop, specielt sammen med dine andre farver - jeg får lyst til at flygte! No offense...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du tillader html tags i beskrivelsen skal du være extremt omhyggelig med at de passer og at alle tag er lukket osv inden du slipper det løs på sitet. Jeg kan ikke anbefale dig at håndtere det på den måde. et åbent html tag kan ødelægge resten af siden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...