Jump to content

betalojgsproblem Moneybookers


CarstenK

Recommended Posts

Når man som kunde skal til at betale på min hjemmeside kommer følgende fejlmeddelelse:

Betaling til Protein-onlineSAMLET BETALBART BELØB :128.02 dkk Færre oplysningerFor færre oplysninger – minimer feltet Betaling til Protein-onlineSAMLET BETALBART BELØB :128.02 dkk Yderligere oplysningerFor flere oplysninger – udvid feltet
Transaktionen er ikke tilladt
Valutaen, der er angivet af sælger til denne betaling, understøttes ikke af Moneybookers. Kontakt venligst sælger for support.

Hvad kan der være galt? Det har virket førhen

mvh

CarstenK

Link to comment
Share on other sites

Når man som kunde skal til at betale på min hjemmeside kommer følgende fejlmeddelelse:

Betaling til Protein-onlineSAMLET BETALBART BELØB :128.02 dkk Færre oplysningerFor færre oplysninger – minimer feltet Betaling til Protein-onlineSAMLET BETALBART BELØB :128.02 dkk Yderligere oplysningerFor flere oplysninger – udvid feltet
Transaktionen er ikke tilladt
Valutaen, der er angivet af sælger til denne betaling, understøttes ikke af Moneybookers. Kontakt venligst sælger for support.

Hvad kan der være galt? Det har virket førhen

mvh

CarstenK


Har du selv prøvet at lave et testkøb i dag? Jeg havde en kunde der ringede i formiddags, da hun havde fået en fejlmeddelelse, da hun betalte med Mastercard. Men betalingen og ordren var dog gået fint igennem alligevel. Jeg har så sent som for en time siden, igen haft en kunde, der oplevede problemer (her ved jeg dog endnu ikke om det var Moneybookers eller ePay, afventer svar fra kunden).

Så min tanke er, at Moneybookers måske haft problemer i dag?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...