Jump to content

[Solved] Mijn admin tool werkt niet goed


Mickyb75

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb prestashop geinstaleerd (nieuwe versie) en installatie goed doorlopen. Als ik nu aanlog op mijn admin laadt hij de pagina niet volledig opwaardoor ik niet veel kan doen. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd maar het schiet niet op. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Misschien de browser?

Zie de afbeelding om te zien wat ik te zien of niet te zien krijg.

Het is opgelost, thanks Mischa

Link to comment
Share on other sites

Na het bestuderen van je screenshot zie ik niet veel problemen. Wat me wel opviel was dat een aantal plaatjes niet laadt, maar dat lijkt mij niet het probleem. Owja, je doet er verstandig aan om in het vervolg om de URL gedeeltelijk onleesbaar te maken op screenshots. Ik kan nu lezen wat je admin directory is op je webshop. Dat soort info moet je niet willen delen.

Maar even ter zake. Omdat meerdere browsers het hebben ligt het niet aan een instelling van de browser. Heb je het al geprobeerd op een andere pc? Zo ja, heeft deze hetzelfde probleem? Zo nee, probeer het eens.

De opmaak lijkt te zijn verstoord. Mogelijke oorzaken waarom je pagina niet goed wordt weergegeven:

1. JAVA SE Runtime is niet op je PC geinstalleerd. Kan je downloaden op www.java.com
2. Een beveiligingsprogramma (virusscanner, firewall, etc) blokkeert de inhoud van de pagina
3. De rechten (chmod) van bepaalde bestanden en/of mappen op je website staan niet goed ingesteld. Daardoor zijn bepaalde bestanden niet leesbaar en dit verstoort de opmaak. Niet echt waarschijnlijk maar het zou kunnen
4. De map *root*/css/ is niet helemaal goed doorgekomen bij het uploaden via FTP. Dat kan als je verbinding even weg is; een of meerdere bestanden zijn dan niet helemaal aangekomen. Upload de hele map /css/ opnieuw en vergeet niet om indien nodig de rechten (chmod) weer goed in te stellen.

mvg,
mischaatje

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...