Jump to content

Hjælp til tilrettelser af shopdesign ?


OceanShop

Recommended Posts

Uden de store IT mæssige forudsætninger er det nu lykkedes mig at søsætte 4 velfungerende webbutikker. Nu er tiden inde til at kigge på et designmæssigt løft.
Jeg vil derfor høre, om der er nogen, der kan anbefale en god freelance webdesigner, som har erfaring med Prestashop og som kan hjælpe mig med at tage næste skridt, uden at jeg bliver ruineret.
Opgaverne vil være implementering og tilretninger i købe-themes samt udarbejdelse af tekst- og foto bannere i et løbende samarbejde.
Tak på forhånd for alle input .... Vh. Morten

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skal lavet et lækkert design til 4 shops som skal implementeres så kan du godt regne med at blive lettere ruineret, eller det kommer vel an på hvad ruineret for dig betyder. 10-15k vil jeg ikke mene er urealistisk, pr. shop vel og mærket, med mindre det skal være samme design på dem alle sammen.

Du tager selv en 10-15k for at lave kunde analyse, og det et godt design gør for din shop vil jeg tro er mere end man kan gøre med en kunde- og sortimentsanalyse. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nu ikke helt enig. Man kan komme langt med en købt template, som så rettes til, så den passer til shoppen - hvis det er dét man ønsker. Det behøver ikke koste 10-15 k overhovedet, og man kan stadig få en rigtig flot shop, som også passer til ens målgruppe.

Morten: Du efterlyste en til at implementere designs for dig. Jeg har skrevet en PM til dig for over en uge siden, Du ville stille dig selv i et bedre og mere seriøst lys, hvis du svarede, når man skrev til dig:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...