Jump to content
  • 0

Pozycjonowanie SEO - bałagan


KamilBss

Question

Dzień dobry, przejąłem administracje nad sklepem internetowym branża motoryzacyjna. 

 

Moim zadaniem jest wy pozycjonowanie sklepu internetowego, oraz administracja nim.

 

W temacie SEO presty jestem zielony, wcześniej zdarzało mi się pozycjonować, sklepy oparte na WP i to dzięki wtyczką było dosyć "prostym zadaniem". 

Tak więc szukam możliwie, dobrych modułów które mogą ułatwić mi SEO, w tej chwili zajmuje się opisami kategorii. 

 

Za wszelkie rady serdecznie dziękuje. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Dużo osób myli pojęcie SEO. SEO i pozycjonowanie to dwie różne definicje

SEO dzieli się na on-site oraz off-site. Oczywiście w każdym z nim pomogę. Jednak to nie tylko nagłówki, meta, odpowiednie treści, ale kupa kasy którą musisz włożyć w min. linkowanie (które jest podstawą i jest mega ważne), artykuły, które będą umieszczane na blogu. Jednak też trzeba wiedzieć co pisać. Osobiście wykorzystuje SENUTO. Szukam fraz z min. +100 wyszukiwań na podstawie tego co ludzie szukają (jaki problem mają) przygotowuje się materiał. Nagłowki, słowa kluczowe. Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne na stronie.

Po za treściami i linkowaniem trzeba także sprawdzić czy występują dobrze dane strukturalne. Czy masz odpowiednio zgrane schema na stronie. Pytanie czy masz podpięte także usługi jak GSC, GA itp. (od Google). 

Następny etap to obrazki - wszystkie, które wrzucasz (czy nawet zdjęcia produktów) musisz mieć w friendly-url np. zderzak-przedni.png 

O samych frazach pisałem kiedyś na blogu https://kamikstudio.pl/jak-umieszczac-fraze-kluczowa/ 

Edited by KamikStudio (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in