cabesc Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 Hej! Jeg administrerer en hjemmesiden for et lokalt firma. Når jeg skal rette sider og uploade nye billeder, vises der bare et spørgsmåltegn som thumbnail, og billedet vises ikke på siden. Se billede Jeg har talt med firmaet, hvor sitet ligger, og de siger at det fungerer fint hos dem. Jeg har prøvet fra flere forskellige computere og fra forskellige browser, alle med samme problem. Siderne redigeres i Simple Blog. Billeder i webshop modulet fungerer fint Jeg er ikke super skarp til det tekniske, jeg skal bare redigere indholdet på siderne Nogle der kan komme med idéer og hints til hvad jeg skal rette Prestashop 1.6.0.7 PFT! Carsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 Har du er link til siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabesc Posted March 29, 2021 Author Share Posted March 29, 2021 12 hours ago, pertho said: Har du er link til siden? www.kaj-homilius.dk Det har virket, derfor tror jeg heller ikke det er muligt at se noget på selve siden. Det er i admin-delen at det driller Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabesc Posted April 6, 2021 Author Share Posted April 6, 2021 Er der ingen, der har et godt bud på, hvad der driller??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 9, 2021 Share Posted April 9, 2021 Hej Carsten Ifølge det du skriver, har det ikke noget med PrestaShop at gøre. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts