Jump to content

LØST - Problemer med betaling for virtuelle produkter


LMadsen

Recommended Posts

Hej Forum,

Jeg har en kæmpe udfordring betalinger.

I min webshop har jeg både fysiske produkter og virtuelle produkter.
Normalt har alt fungeret ok, men nu kan man KUN købe virtuelle produkter, hvis man OGSÅ køber en fysisk vare samtidig.
Som kunde kan man ikke komme videre, uanset om man klikker på "bankoverførsel" eller "ePay".
Jeg har lige udskiftet mit "gamle" fragtmodul - "Pakkelabels.dk"(1.0.4) ud med den seneste version 1.2.4.
Umiddelbart kan jeg ikke se, at der skulle være nogle problemer her, men der er jo ganske givet noget jeg har overset.
 

EDIT: Jeg har prøvet at deaktivere det nye modul, slette det, geninstallere det gamle, slette det gamle og installere det nye igen - uden succes.  😞

Er der nogen der har et bud?

Edited by LMadsen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

On 2/22/2021 at 2:15 PM, LMadsen said:

EDIT: Jeg har prøvet at deaktivere det nye modul, slette det, geninstallere det gamle, slette det gamle og installere det nye igen - uden succes.  😞

Er der nogen der har et bud?

Virkede med den gamle version, efter at havde geninstalleret den?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej,

Hverken det gamle eller det nye modul kom til at virke efter hensigten, så jeg endte med at have det nye modul installeret.
Det helt mærkelige er, at det fungerer helt som det skal - efter at jeg deaktiverede det...
Jeg forstår intet, med det fungerer kun når det er deaktiveret.  🙂

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, LMadsen said:

Hej,

Hverken det gamle eller det nye modul kom til at virke efter hensigten, så jeg endte med at have det nye modul installeret.
Det helt mærkelige er, at det fungerer helt som det skal - efter at jeg deaktiverede det...
Jeg forstår intet, med det fungerer kun når det er deaktiveret.  🙂

Så er det jo det modul, der laver rav i den. Et under at det fungerede før du skiftede det ud, for det gjorde det vel? Er det Shipmondos eget modul?

Link to comment
Share on other sites

OK. Jeg undrer mig over php version. PS1.6.1.23 kan køre på php7.2. Har du mulighed for at sætte den til det? Om det løser problemet ved jeg ikke, men php5.6 er tudsegammel, og webhotellerne har den kun for ikke at lade nogen kunder i stikken.

Link to comment
Share on other sites

  • LMadsen changed the title to LØST - Problemer med betaling for virtuelle produkter

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...