Jump to content

Tilføjelse af flere attributter på produkt


BBRAAM

Recommended Posts

Vi har oprettet et produkt med flere varianter og har derefter redigeret hver enkelt vare med antal m.m., Desværre opdager vi efterfølgende, at der er glemt at blive tilføjet en attribut på varen. Attributten er allerede oprettet, men er glemt at blive 'hakket af' inden genereringen.

Er det muligt at tilføje den manglende attribut på varianterne, uden at det går ud over de indtastede informationer på hver vare, eller bliver vi nødt til at starte forfra?

Vi kører med PS 1.7.6.7.

 

Link to comment
Share on other sites

Åbenbart ikke. 

Hvorfor prøver du ikke bare at tilføje den.

Det værste der kan ske, hvis det ikke virker er vel, at du skal oprette varen igen. Det kan du vel gøre på 10 minutter. Nu har du brugt 2 døgn uden at komme videre. 

Link to comment
Share on other sites

Det er et temmelig uforskammet svar! Det er ikke den tone, som jeg er vant til i andre fora.

Når jeg prøver at tilføje dem, bliver der blot oprettet yderligere varianter. Alle informationer som antal, EAN nr. m.m. skal tilføjes bagefter, og det er et temmelig stort arbejde, når der er rigtig mange produkter, som ikke har fået tilføjet alle attributter. Og samtidig kan det jo være rart at vide til en anden gang, hvis nogen opretter nogle produkter uden alle attributter.

Til andre, som måtte have samme spørgsmål, kan jeg så fortælle, at jeg - uden hjælp fra dette forum - nu har fundet en tråd om emnet på GitHub. Konklusionen er, at det er muligt i version 1.6, men åbenbart er blevet fjernet i version 1.7, selvom flere efterspørger det. I finder tråden her: https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/issues/11652

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...