Jump to content

[Løst] Prestashop 1.6.1.24 - Varer vist på forsiden


Recommended Posts

Hej Forum

På vores hjemmeside jg-musik.dk har jeg den fejl at den kun viser varer med TILBUD. Jeg har hostet hos simply.com og har prøvet at genskabe data og db samt slettet hele mappe samt db og genskabt fra flere tidligere datoer uden held. Hvis jeg bruger "Live redigering" bliver varer fint vist men ikke på normal front side.

Kan nogen hjælpe ?

Peder

Edited by pcprivat (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Har jeg gjort men når den vises på pc og ipad er der kun de billeder med nyheder på forsiden hvor jeg før havde 12 billeder fra nye instrumenter og jeg ved ikke hvad jeg har fået gjort. Det underlige er at det er det samme fra tidlige genskabte backup

Link to comment
Share on other sites

Tjek hvilke moduler du har i positionen DisplayHome og HomepageTabs (tror jeg den hedder, er på mobil og kan ikke lige tjekke). Er ikke med på hvordan du fik dem vist før? Der er som standard tre faner: Nyheder, populære/fremhævede varer og mest solgte. Evt. læg et skærmdump af positioner.

Tjek også at de tre moduler er aktive og ikke deaktiveret for pc

Link to comment
Share on other sites

Varer der bliver vist på forsiden er med i følgende: 

actionCategoryUpdate

actionProductAdd

 

actionProductDelete

 

actionProductUpdate

 

displayHomeTab

displayHomeTabContent

 

Header

Hvis jeg går til LIVE REDIGERING er varer godt nok vist men er ikke med når jeg trykker gem og luk ( se skærmdump )

 

display home.jpg

display home tab.jpg

varer vist på forside.jpg

live redigering.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har først fået tjekket på pc nu. For mig at se, er det da løst? Der er indhold i Nyheder, Populær og Tilbud. Nyheder vises kun så længe varen er ny, hvilket du jo også har ændret på. Dvs. hvis du sætter varen til at være ny i f.eks. 30 dage, så vises den i dette modul i 30 dage, herefter forsvinder den.

Måske forstår jeg i virkeligheden ikke, hvad problemet er??

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234

Tak for svar . Som du ganske rigtigt skriver var det fordi jeg skulle rette til flere dage nyheder skulle stå til og da forretning er lukket p.g.a COVID-19 er der ikke lagt nye varer ind og derfor heller ikke nogen på nyheder på forside.

 

Link to comment
Share on other sites

  • pcprivat changed the title to [Løst] Prestashop 1.6.1.24 - Varer vist på forsiden

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...