Jump to content
  • 0

problemy przy dodawaniu kombinacji.


z-agnieszka

Question

witam.

mam problemy z dodawaniem kombinacji przy produktach, występują dwa błędy, czasem jeden, czasem drugi. Nie jestem informatykiem i w ogóle nie za bardzo znam się na tych tematach.

jeżeli mam przy jednym produkcie dużo kombinacji. na przykład duża ilość kolorów (powyżej 50) to pokazuje się komunikat:

"Wartość ustawienia PHP.ini „max_input_vars” musi zostać zwiększona do 2000, aby móc przesłać formularz produktu". - czasem ta wartość pojawia się większa... np12000

A w innym wypadku, jak wygeneruję wszystkie kombinacje, zaznaczam przy których chcę dodać cenę, po dodaniu ceny i wagi wyskakuje komunikat: "csrf token is invalid. Pleasy try resubmit the form" i i zaznacza się na czerwono "wysyłka" i "wycena", by wpisać dokładne wymiary paczki. Mam wrażenie że taki komunikat też pojawia się w przypadku większej ilości kombinacji, bo przy mniejszej nic się takiego nie dzieje.

z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Link to comment
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Limit dla max_input_vars można ustawić w php.ini lub w konfiguracji konta hostingowego (cpanel?). W nawet najbardziej kiepskich hostingach można to ustawić - eh prawie... no ale w większości można. 

Co do drugiego pytania to zapewne wali błędem i nie można zapisać produktu jak wyciągasz przy generowaniu kombinacji max ustawienia zasobów serwera dla swojego konta. Jak wygenerujesz wiele kombinacji i uda Ci się zapisać to przy ponownym wejściu na produkt (edycję) wyświetlają się wszystkie? 

PS. Limit pamięci 128 to raczej mocno słabe ustawienie. 256 jest standardem, dobrze jest mieć lekko wyżej (512). Ale to wszystko i tak zależy od samego sklepu i ilości odwiedzin.  

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Zazwyczaj w  okolicach 10000 jest wystarczająco w sensie że z zapasem ale to też zależy od sklepu.