jgk-dk Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 Hej Min opdatering melder fejl i backend. Compile Error: Declaration of ViaBill::getContainer() must be compatible with ModuleCore::getContainer(): Symfony\Component\DependencyInjection\ContainerInterface Hvordan kommer jeg ud af dette billede - og hvordan retter jeg denne fejl Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 Der er tilsyneladende et problem med Viabill. Prøv at kontakte dem. Måske er deres modul ikke kompatibelt med nyeste version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted December 3, 2020 Author Share Posted December 3, 2020 Hej Prestafan1234 Det har jeg gjort - men hvordan kommer jeg til backend? Denne fejlmeddelelse blokerer for adgangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 Prøv at rename modulet via ftp eller filemanager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted December 3, 2020 Author Share Posted December 3, 2020 Jeg har ændret navnet på mappen og nu loader siden. Bliver spændende og se hvad Viabill svarer Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 28, 2020 Share Posted December 28, 2020 Er problemet løst? Så husk at rette overskriften på dit indlæg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts